20/3/12

Premi a L'AMISTAT


Fini del bloc MI GRIMORI ESCOLAR fa ja un temps em va deixar aquest detallet que jo encara no havia pogut passar a recollir, però estic encantada de poder tindre’l ja al meu bloc. No deixeu de visitar aquest bloc perque te un projecte anomenat “UN PROYECTO ENTRE TODOS” i no vos conte més hi ha que vore’l.

Tot un detall que ara toca contestar i passar a altres companyes, les condicions són que he de contestar a les preguntes que Fini em proposa i crear altres 11 per passar-les a altres companys/es.

Les qüestions:

1. Cuando eras pequeña, ¿qué querías ser de mayor?
Uf!! He passat per molts moments ja que sempre he estat intentant-la. Primer volia ser perruquera, desprès maquilladora, desprès vaig començar a estudiar educació infantil com a tècnic superior, després vaig accedir a fer Filologia catalana a la UA, i com que jo el que volia era estar amb xiquets i aquesta carrera era per majors a la fi vaig fer Magisteri infantil, però la cosa no acaba ací ......... (continue investigant)
2. ¿Cómo haces para relajarte?
És complicat aquest per a mi, però em relaxa molt la natació.
3. ¿Qué signo del zodíaco eres?
Sagitari.
4. ¿Qué no te puede faltar?
Les persones que estime. I un bon tros de xocolata!!
5. ¿Qué plato es el que mejor cocinas?
La paella i els macarrons.
6. ¿Cúales son tus vacaciones perfectas?
Totes les vacances són bones, però sobre tot les que no pares per casa.
7. ¿Dónde has viajado fuera de España?
París, Itàlia, Dublín.
8. Si fueras un animal, ¿cúal serías?
Una gateta.
9. ¿Cómo es tu cole?
Espectacular en tots els aspectes!!
10. ¿Qué nivel te gusta más?
Infantil és la meua passió, però primària també te les seues inquietuds per a mi.
11. ¿Eres feliz?
Cada dia més!!

Ara li toca a:

  1. Què t’agués agradat ser si no fos mestra?
  2. Quin color és el teu preferit?
  3. Di un llibre que t’haja impactat?
  4. Què t’agrada menjar?
  5. Què és el primer que penses quan t’alces del llit?
  6. Qui pertorba els teus somnis?
  7. A qui t’agradaria conèixer?
  8. Digues en només una paraula com et defineixes!!
  9. On t’agradaria viatjar?
  10. Que desitges per als teus alumnes?
  11. Contam un somni...

1 comentari:

  1. Hola Eva! Encantada de que quieras participar en este super proyecto. Ya somos 72 los blogs participantes y la lista va aumentando. Yo te apunto y en la próxima actualización ya estarás en el listado, que no sé si será el día 1. Mientras tanto, ponte el sello del buzón en tu blog, guardate el sello de la bombilla para solicitar ayuda y si quieres ir haciendote seguidora de los blogs que ya están en la lista de colaboradores, pues vas ganando tiempo. Leete todas mis entradas de UN PROYECTO ENTRE TODOS y si tienes alguna duda, dame un toque. Muchos besos!

    ResponElimina