3/5/15

DIA DE LA MARE I PARE AMB RETARD

Las tres edades de la mujer - Klimt
 
Poema a la mare
 
...
Dir que m'has estimat i m'estimes
Dir que m'has educat i m'eduques
Dir que m'has perdonat i em perdones
Dir que m'has entés i m'entens
Dir que m'has donat i que em dones
Dir que t'has preocupat i et preocupes
Dir que sempre has estat i que sempre estarás


Es dir-te,
senzillament,
mare meva,
que no hi ha ningú
com tu.
 
 
 
MOLTES FELICITATS  a totes les mares que poden escoltar cada matí eixa paraula tan bonica que surt dels llavis dels vostres fills i filles que dona goig i a la vegada que és un mirall d'il·lusions "MAMA".
 
 
Els nostres detalls per la mare VENTALL DECORAT AMB TÉMPERES
 
 

 
 
 
 
RAMELL ESPECIAL PER LA MARE
 
 
 
 
 
MÉS DETALLS DELS COMPANYS DE PRIMARIA
 
 
PORTA FOTO
 
 
ESPELMER PERFUMAT DECORAT
 
 
PLAT FET AMB SERPENTINES I  PLE DE CARAMELS
 
 
 
DIA DEL PARE
Un raconet d'aquesta entrada també va per eixos pares treballadors i enamorats dels seus fills i filles. S'HO MEREIXEN!!
 
Jo tinc un tresor
guardat dins del cor
és l'amor que el pare em dona
i que mai no m'abandona

Quan m'en vaig a dormir
m'agrada explicar-li coses
i sempre riem plegats
mentre ell em fa pessigolles

A vegades em renya
però ser que és pel meu bé
potser m'ho mareixo......
no ho tornar´e a fer!

Ell em fa riure
i això em fa feliç
i sento en el meu cor
tot el seu amor

 
 
I per a ells els xiquets/es els van fer......UNA GORRA decorada amb molt gust!!
  
 
 
 
 
 

2 comentaris:

  1. Unos preciosos trabajos. Muy buena semana.

    ResponElimina
  2. Hola!!! M'ha agradat molt. Felicitats per la feina.

    Aprofito per presentar-te EsferaTIC, una nova comunitat per a blogger educatius amants de les noves tecnologies. Estem segurs que t'agradarà! Aquí tens la informació. És gratuït, només cal compartir un segell.

    Ens seguim llegint. Gràcies i felicitats pel blog.

    Salutacions!!

    ResponElimina